Tuesday, December 8, 2020

JOM BREAKFAST SIHAT DENGAN NUTRILITE BODEYKEY, SOY PROTEIN DAN CHIA SEED







BODYKEY DAN SOY PROTEIN  NUTRILITE DIRUMUS KHAS BAGI MEREKA YANG BETUL-BETUL MAHU KURANGKAN BERAT BADAN DENGAN SIHAT

SIAPA YANG MEMERLUKAN BODYKEY? 

🌳Mereka yang suka minum air tin dan suka makanan berlemak kerana Bodykey mampu mengawal lebihan Gula dan kolestrol serta lemak-lemak yang tidak baik dalam badan.

🌳Mereka yang mempunyai Rekod Keluarga yang ada Diabetes tapi belum ada Diabetes sebagai ‘Prevention’

🌳Mereka yang ada masalah gula yang tak pernah turun-turun dan ingin kurangkan bergantung kepada ubat dan suntikan insulin.

🌳Mereka yang ada masalah lemah sistem imunisasi dan mata katarak serta jantung dan bila berjalan rasa termengah-mengah.

🌳Mereka yang ada masalah kencing kerap waktu malam, makan banyak tapi tetap lapar, minum banyak tapi tetap rasa dahaga, mata yang semakin kabur, kulit yang kering dan gatal2 dan badan sentasa rasa letih tak bermaya.

🌳Mereka yang ada masalah jantung, stroke dan lain-lain jenis penyakit berbahaya kerana Bodykey akan melancarkan peredaran darah di salur darah anda.

🌳Mereka yang mempunyai bacaan kolestrol tinggi dan tekanan darah yang tidak stabil.

🌳Mereka yang susah buang air besar berjam2 dalam toilet. Dalam tempoh kurang dari 6 jam, setelah pengambilan Bodykey anda akan merasa betapa indahnya dunia bila mampu buang air besar dengan sempurna tak sampai 5 minit.

🌳Orang yang berusia lebih 40 tahun sebagai SUPPLEMEN kesihatan kerana kandungan Bodykey cukup dikenali sebagai MAKANAN GANTIAN terbaik untuk kesihatan badan.

🌳Orang yang inginkan serat yang tinggi dalam makanan untuk proses mengurangan berat badan.

🌳Golongan yang mengamalkan diet yakin kerana Bodykey mempunyai kalori yang sangat rendah walaupun mempuyai serat yang tinggi.

🌳Golongan yang mempunyai masalah buah pinggang sama ada sudah dialisis mahupun belum dialisis.

Konsisten dan displin pasti anda akan nampak perubahan. Tubuh lebih sihat dan cergas malah lebih slim dan fit daripada sebelum pengambilan 💪💪💪😍


No comments:

Post a Comment